شناسایی مخاطبان سایت

قبل از ساخت محتوای سایت, شما باید مخاطبین سایت خود را شناسایی کنید. اینها افرادی هستند که شما می خواهید سایت شما را ببینند.
برای نمونه, مخاطبین سایت fifa.com افرادی هستند که به فوتبال علاقه دارند.
پس از اینکه مخاطب خود را شناسایی کردید, می توانید محتوایی مطابق با سلیقه آنها و مرتبط با آنها بسازید.

آموزش طراحی سایت - مخاطب وب سایت خود را شناسایی کنید

با استفاده از Google Trends مخاطب خود را بشناسید

شما می توانید از ابزار قدرتمندی بنام Google Trends استفاده کنید تا ببینید مخاطب شما چه عباراتی را در گوگل جستجو می کند. بعنوان نمونه اگر شما عبارت طراحی سایت را جستجو کنید, عبارات مختلفی که به طراحی سایت مرتبط است و کاربران آنها را جستجو کرده اند, پیدا می کنید. می توانید ببینید کاربران از کجا و چه زمانی این عبارات را جستجو کرده اند. همچنین کلمات دیگری که به جستجوی شما مرتبط است را نیز نمایش می دهد. کشف کلمات مختلفی که به سایت شما مرتبط است, به شما کمک می کند تا محتوای پربارتری نسبت به تقاضای کاربرانتان بسازید. در نتیجه افراد بیشتری وب سایت شما را پیدا می کنند

از مخاطبین آزمایشی مشورت بگیرید

پس از مرحله بالا و زمانیکه پلان وب سایت خود را نوشتید, آنرا به دوستان و نزدیکان خود نشان دهید, تا ببینید بازخورد آنها چیست. از آنها بپرسید بعنوان یک ویزیتور بالقوه, در مورد سایت شما چطور فکر می کنند.
پرسش های واضح و روشن بپرسید :

  • انتظار دارند چه چیزی در سایت شما پیدا کنند ؟
  • نکته مفیدی هست که از قلم افتاده باشد ؟

شنیدن چیزهایی که دیگران در مورد سایت شما می گویند, به شما کمک می کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین سایت خود برقرار کنید
حالا شما مخاطبین سایت خود را شناسایی کرده اید و می توانید محتوایی بسازید که آنها انتظار دارند

Source : Google Date Published :
Date Modified :

قابل توجه علاقه مندان به آموزش طراحی سایت در مشهد

چنانچه تمایل دارید در دوره های حضوری آموزش طراحی سایت شرکت نمایید, با ما تماس بگیرید

+98 915 913 0013 , +98 939 782 7869